2011. augusztus 24., szerda

Belépő szintű pozíció vagy keres gyakornoki pozíció!

Belépő szintű pozíció vagy keres gyakornoki pozíció!:
Hölgyeim és Uraim!

várhatóan szeptember 2011 fogom befejezni az én dolgom mértékben sikerült.

A választás a munkám én kerül a súlypont, az elméleti alapokat, amelyek eddig szerkeszteni a gyakorlatban összetett probléma, és az aktuális kérdésekről. A célom az lesz, hogy segítse a cég nagy hajlandóság a tanulásra.

A pénzügyi tanulmányaim és a szakmai tapasztalatok gyűjtése, én vagyok a kiskereskedelem.

Az én végzett korábbi ügyfélszolgálati call center, megtanultam, azt hamar talált munkát az új helyzeteket, és sikerül kiirtani a kommunikációs készség. Azt is kimutatták, hogy azt hiszem analitikusan strukturált mester új feladatokat. Az én emberekkel dolgozni minden különböző szinteken az egész szakmai pályafutásom dolgoztam a magas szintű szociális kompetencia. Ezekkel a képességekkel, szeretném, hogy egy minőség-orientált és számszerűsíthető hozzájárulását a vállalat.

Megbízhatóság, hajlandó utazni és a kitartás számomra ugyanolyan fontosak, mint a munkát a csapat.

Alig várom, hogy a meghívót beszélni személyesen is


Tisztelettel