2011. augusztus 19., péntek

Call Center alkalmazottak (m / f) támogatás - Laptop-Bejövő

Call Center alkalmazottak (m / f) támogatás - Laptop-Bejövő:
Az oldalunkon Berlinben, keresünk 5 technikai személyzet (m / f)

Feladatok:
• Lelkes ügyfélszolgálat és hibaelhárítás az igényes PC és notebook felhasználók számára
• upselling és kereszt értékesítés a kiegészítő termékek
• Professzionális szerkesztő telefonos / írásos ügyfélszolgálat
• a probléma azonosítása, a probléma elemzése és a probléma telefonon és e-mail
• megosztása technikai jelentések a 2. szintű támogatás
• dokumentáció műszaki vizsgálatok és nyomon követés


Követelmények:
• Az érdekelt az IT területén, és ezen a területen mind a hardver és a használatát a közös standard szoftver / operációs rendszerek jól ismerik. Ön abban a helyzetben, hibaüzenetek, és problémák ebben a környezetben való jogosultsághoz és osztályozása helyes
• Mivel a affinitás marketing és ügyfél-orientáció lenyűgöz van felszerelve értékesítésére vonatkozó kiegészítő szolgáltatások a legjobb
• Ügyfélközpontúság a call center ügynök, mint te, természetesen. Ezek jellemzik nagy lelkesedéssel és a technológia az Ön számára nem csupán egy szükséges eszköz, hanem a napi kihívás, hogy ott van, hogy feltegyék maguknak
• Van egy erős kommunikációs készség, mind szóban, mind írásban
• Az angol nyelvtudás elegendő az adatbázis bemeneti és a megértés az angol nyelvű képzési anyagok.

Ajánlatunk:
• Széles és érdekes tevékenységek köre a PC-piac vezetője, notebook
• Vonzó fizetés csomagot fenti piaci díjazás
• Pénzügyi támogatás a magánnyugdíj
• Kellemes munkakörnyezet egy nemzetközi cég
• Lapos hierarchiák, a képzési lehetőségek és a jó karrierlehetőségek
• A jó közlekedési kapcsolatok, hogy az S-Bahn ring a Tempelhof

Jelentkezzen most az önéletrajzát, Berlin.Recruitment @ stream.com, feladat száma 13 505! Bízunk benne, hogy Önöket!