NEM eladó törekedett, de az emberek a stílus és empátiával:
Mint "Vollblut-Außendienstverkäufer/in" ne habozzon alkalmazni kell a versenytársak, illetve az azonos közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalatok, amelyek szükség rábeszélő.
A súlyos és a folyamatos fejlesztés-orientált üzleti partnerség az én üzleti ügyfelek, hogy elsősorban nem a mit, vagy szeretnék, hanem amit a vevő akar.
Ez a gondolkodás is, és nem fogom tanítani.
Vagy Ön már gondolt erre vagy képes lesz megérteni, hogy egyszerűen képtelen vagy nem hajlandó megérteni. A legrosszabb, azt hozza magával, és várja meg, hogy nem valódi motivációját, hogy rajta csak a "sell-maszkolás" és a "képmutató", majd tévesen bizalomépítés megközelítés felett ".
Mert az én életérzés lemondani érte el, így önző "sikereket". Cégem a fejlődő (nehéz elképzelni, a telivér eladó) nem annak ellenére, hanem azért, mert egy másik "How To" sikeres - a siker az ügyfelek, és nem kárára változó egy "áldozat" (vevők).
...
Ideológia? Igen.
És tökéletes? Nem.
Kenyér és sok művészeti spinning? Természetesen nem!
Úgy érzik, ez a reklám is ........... mit immm ...... és azt szeretnék mondani, hogy? Nem vagyok érdekelt ideológiai vita. Ez végső soron elég banális a "álláshirdetésre ",..... kereső emberek számára, hogy illeszkedjenek a filozófia és a cég részt egy feladatot, ami ebben az esetben (az a kijelző pont) egy értékesítési munkát.
Az ipar és a termékskála is végső soron elég banális, érdekes emberek, akik élvezik az életet, van értelme, és a szem a szépséget.
Túl homályos, értelmetlen Laberei? Ok, akkor nem jelentse!
Ha hiszel, de felismerni a követelés, amely úgy tűnik, ismerős, akkor küldje el telefonszámát, a további részleteket nem küldött X-minden e-mailt.